Pastelove biuro





Czas spędzony w pracy powinien być nie tylko efektywny, ale również przyjemny.
Nie zawsze mamy możliwość zorganizowania sobie przestrzeni w taki sposób jakbyśmy sobie tego życzyli, 
ale parę osobistych pomysłów zawsze można przemycić.
Oczywiście posiadacze własnych biur (czy to firmowych, czy domowych) mogą puścić wodze fantazji 
i zaaranżować to miejsce we własny, unikalny sposób.
Ja właśnie należę do grupy osób z własnym biurem i cieszę się, że mogłam go urządzić według własnego pomysłu i gustu.


Poniżej kilka inspiracji z pinterest.com































I jeszcze parę pomysłów na organizację


























Zdjęcia pochodzą z  pinterest.com






Pozdrawiam pastelovo


8 komentarzy:

  1. Chciałabym mieć jakikolwiek kąt dla siebie i nawet kolorystyka jest mi obojętna...do czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, wybrałaś przepiękne inspiracje :)) Jestem zachwycona! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu :) Ja też zakochałam się w tych zdjęciach :) Nie mogę się oderwać od komputera :)

      Usuń
  3. Pastelowe biuro brzmi dobrze - na pewno praca w takim pomieszczeniu jest choć trochę bardziej przyjemna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zgadzam się, lepiej pracuje się w ładnym otoczeniu :)

      Usuń
  4. Urzekła mnie ochronka na listwę :) Pięknie :) oraz drugie i trzecie miejsce - tak bym mogła pracować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że spodobały Ci się inspiracje :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...