Pastelovo na stole





STÓŁ NA PASTELOVO

Czemu nie?
Jasny, kolorowy stół przyciągnie nawet największego niejadka.

Nawet parę pastelowych dodatków, takich jak miseczka, talerz, kubek, czy czajniczek, 
rozweseli każdy posiłek.

Ostatnio trafiłam na katalogi z dodatkami m.in. kuchennymi, 
takich marek jak Green Gate, czy Ib Laursen.
Zachwyciłam się.

Dla zainteresowanych podaję linki:

A poniżej parę inspiracji z pastelovymi naczyniami.
































Zdjęcia via pinterest.com



Zajrzyjcie też na Pastelovy Facebook ,
 na którym udostępniłam Give Away od Ib Laursen.





Pozdrawiam pastelovo



2 komentarze:

  1. Mnie się bardzo pastelowe "skorupki" podobają ale ze mną to jest tak, że i tak zawsze wracam do mojej ukochanej bieli. Nawet ostatnio zaszalałam i kupiłam szarą zastawę :))), bo ona mi bliższa niż pastele. Może kiedyś....
    Miłej niedzieli Kasiu :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak przeważnie mam, chociaż czasem zaszaleję z czymś w postaci kubka do kawy :) Niemniej jednak oko można takimi kolorkami nacieszyć :)
      pozdrawiam i również miłego dnia :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...