Z pastelovą walizką na Santorini





BLUE & WHITE SANTORINI


Myśląc o Santorini, od razu na myśl przychodzi kolor biały i niebieski.
Te słynne niebieskie dachy znajdują się na samym szczycie wyspy,
w słynnym miasteczku ( jedni uważają to miejsce za miasteczko, inni za wioskę) Oia.
Oia jest cudownym miejscem, widoki zapierają dech w piersi,
 dookoła biel i niebieskie plamy dachów i drzwi,
 w dole granatowe morze.
Muszę przyznać, że byłam ( i jestem do dziś ) tym miejscem oczarowana.
Chociaż upał panuje tam nieziemski, to i tak warto tam być.

Zapraszam więc na wirtualną wycieczkę po Santorini.
Zaczynamy od Oia.






















Niżej położone i równie śliczne miasteczko to Fira.










Ktoś zgłodniał?
Chodźmy zatem na grecki obiad  :)














Po obiedzie czas na plażę.










Wieczorem wyspa prezentuje się równie fantastycznie jak w ciągu dnia.

Bajecznie.







Dziękuję za wspólną podróż!

Ja w Grecji zakochałam się parę lat temu.
Pierwszy raz pojechałam do Karditsy, położonej w samym sercu Grecji.
Wiedziałam wtedy, że jeszcze nie raz tam wrócę.
I tak się stało  :)



Zdjęcia:  pinterest.com



Greckie wakacje również na Facebooku.
Kliknij i zobacz
Zapraszam







Pozdrawiam pastelovo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...